Odpowiedzi

2009-12-05T15:15:37+01:00
Ubierz się w jakieś wzorzyste chusty, kolorową biżuterię(korale itp)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T16:58:52+01:00
-pomalowac twarz na zolto
-zrobic eyelinerem oczy tak zeby wygladaly na skosne
-byc malym:D
-miec duzo gadzetow elektronicznych(oni to lubia xd), ale to tak wspolczesnie
-a rodowici Azjaci maja kimona, sprobuj cos takiego zrobic z jakiejs narzuty czy chusty
-wlozyc japonki
-zrobic sobie kok
-faceci moga sie przebrac jako samuraje z dlugimi mieczami
2 5 2
2009-12-05T17:31:37+01:00
Troche potargać włosy, założyć troche okurzone ciuszki, wziąć w łapke jakieś "azjatyckie" zabawki, klapki
2 3 2