Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T15:36:57+01:00
Moim zdaniem przypowieść ta mówi o głupocie Polaka, który kupi coś nie zastawiając się dobrze co kupuje, czy to mu się przyda i czy na pewno będzie umiał to wykorzystać tak jak by chciał. Zazwyczaj coś co kupujemy pod wpływem reklamy leży w kącie i tego nie używamy.
2009-12-05T15:38:29+01:00
Moim zdaniem przypowieść ta mówi o głupocie Polaka, który kupi coś nie zastawiając się dobrze co kupuje, czy to mu się przyda i czy na pewno będzie umiał to wykorzystać tak jak by chciał. Zazwyczaj coś co kupujemy pod wpływem reklamy leży w kącie i tego nie używamy.