Odpowiedzi

2009-12-05T15:29:17+01:00
Wybrałam się na spacer z moją koleżanką.Powiedziałam wszystkim moim koleżankom,że idę do kina.Nie chcę mieć do szynienia z głupimi ludżmi.O każdym człowieku można powiedzieć coś dobrego.Nie jeden raz jeszcze zrobię cos głupiego.Pyszne rzeczy zawsze jem z ochotą.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T16:04:44+01:00
Wczoraj wybrałam się z moją młodszą siostrą na zakupy.
Muszę koniecznie odwiedzić moją chorą przyjaciółkę.
Gdy mam wolną chwilę chętnie pomagam w nauce koleżankom.
Rodzice krzyczą na mnie gdy wracam do domu o póżnej porze.
Jeszcze nie jeden raz udowodnię,że stać mnie na wiele.
Wieczorem lubię posiedzieć przed telewizorem i obejrzeć dobry film.
13 3 13