Odpowiedzi

2009-12-05T15:35:01+01:00
Zacznij robić wszystko od początku mi też nie chciała działać i zrobiłam wszystko od początku
2 3 2
2009-12-05T15:37:01+01:00
Na stronie na której jesteś umieszczasz kod:

<a href="względna ścieżka dostępu do podstrony">opis</a>

np.:
<a href="kontakt.html">Kontakt</a>

zczaisz o co chodzi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T16:22:57+01:00
Przykład:
<a href="strona2.html">Strona2</a>

Tylko pamiętaj o dokładnym rozszerzeniu .html lub .htm :)
1 1 1