Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T15:43:12+01:00
Przede wszystkim możesz dawać dobry przykład modląc się (gdy inni to widzą, np. w kościele), a w szkole nie bić innych, nie używać wulgaryzmów, a gdy widzisz, że inni to robią próbuj ich uspokoić. (Wiem, że to brzmi banalnie, ale nic innego nie przyszło mi do głowy =d)
1 5 1
2009-12-05T15:50:29+01:00
Poprzez swoją wiarę możemy pomagać innym rozpoznawać Jezusa Chrystusa żyjącego w społeczności Jego uczniów-w Kościele.Radośnie udzielając pomocy tym, którzy są w potrzebie. Mocno i szczerze ściskając dłoń zasmuconego brata, żeby dać mu poznać nasze ludzkie ciepło.Nie ma nic przyjemniejszego niż uśmiech i radość na twarzy drugiej osoby.Pomagając innym uczymy się i ich otwierać serce z miłością na bliźnich. Nasza gotowość dzielenia się z innymi, wspieranie ich daje nam wiele radości, bo ujrzeć szczęście w drugiej osobie to ujrzeć swoje szczęście. "Błogosławieni ubodzy w duchu,
albowiem do nich należy Królestwo Niebieskie."
2 5 2
2009-12-05T15:53:23+01:00
Można dawac dobry przykładc w kościele gdy się modlisz, tak by inni mogli to zauważyc.Przede wszystkim nie urzywac wulgaryzmow, gdy inni to robią spruboj ich uspokoic, wtedy dajesz im dobry przykład :)
Mysle ze pomogłam, i że tyle wystarczy ;)
1 1 1