Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T15:42:28+01:00
Anemia powoduje niestety że człowiek czuje się ciągłe zmęczony i słaby, ma trudności z koncentracją, bóle głowy, a twarz staje sie blada.W takiej sytuacji konieczne staje się uzupełnianie żelaza.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T15:42:33+01:00
Anemia to in. niedokrwistość. Występuje przy tym obniżona ilość hemoglobiny oraz niedobór krwinek czerwonych.
Czujemy się zmęczeni, ponieważ ilość transportowanego tlenu w komórkach jest za mała do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
odp. na poziomie II klasy gimnazjum
te 2. wyżej odpowiedzi są nie na temat zmęczenia w czasie anemii.
1 5 1