Odpowiedzi

2009-12-05T21:04:05+01:00
Nie bo dla mnie to jest straszne żeby tak robić,chyba,że jakaś para nie mogła by mieć dzieci i długo by się starali to jeszcze mogłabym się zgodzić.Wydaje mi się ze taka ingerencja wydarzyła się u świnek i dlatego jest teraz ta świńska grypa... Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T21:44:40+01:00
Jeśli chodzi o rośliny to zgadzam się. Większości cudnych kwiatków, które oglądamy w kwiaciarniach powstały przez klonowanie. Z drugiej strony jeżeli mamy do czynienia z klonowaniem na żywych istotach, a tym bardziej na ludziach to powinno to być surowo zabronione (nawet pod karą śmierci). Takie jest przynajmniej moje zdanie.

Pozdrawiam. :)
Liczę na punkty. :)