Odpowiedzi

2009-12-05T15:55:51+01:00
CuO
64u+16u= 80u
Fe203
2*56u+3*16u=112u+48u=160u
Na2CO3
2*23u+12u+16u*3=46u+12u+48u=106u
H2SO4
1u*2+32u+4*16u=2u+32u+64u=98u
Ca(OH)2
40u+2*16u+2*1u=40u+32u+2u=74u
Fe2(SO3)3
2*56u+3*32u+9*16u=112u+96u+144u=352u
273 3 273
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T17:45:20+01:00
Odpowiedzi :

Masa CuO= 64u+16u=80u


Masa Fe2O3= 2 *56u + 3 * 16u = 112u+48u=160u


Masa Na2CO3= 2 * 23u + 12u + 3*16u = 46 u+12u+48u=106u


Masa H2SO4= 2 * 1 u + 32u+ 4*16u= 2u+32u+64u=98u


Masa Ca(OH)2= 40u + 2*16u+2*1u=40u+32u+2u=74u


Masa Fe2(SO3)3 = 2*56u+3*32u+9*16u=112u+96u+144u=352u


Proszę ;*******
576 4 576