Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T17:58:07+01:00
Ja bym narysowala dziecko na formacie brystolu ktory trzyma w reku klepsydre a w niej narysowalabym bitwe zabitych ludzi miecze krew ;)

Taki to moj pomysl

Pastelami
by wyszlo świetnie:*****
2009-12-05T18:26:43+01:00
Narysuj dziecko za szafą, które trzyma w ręce szklaną kule(coś co odbija), a w niej odbija się żołnierz mordujący jego rodziców.