Odpowiedzi

2009-12-05T16:15:08+01:00
1.Zebranie się uzbrojonej grupy w okolicy skrzyżowania.
2. Danie znaku do rozpoczęcia akcji.
3. Pojawienie się na ulicy przypadkowych Niemców.
4. Nadjechanie samochodu.
5. Zabicie policjanta przez Zośke.
6. Zmienienie kierunku drogi przez więźniarkę,
7. Rozpoczęcie się strzelaniny.
8. Wołanie pozostałych do wyjścia z ukrycia.
9. Uwolnienie więźniów i Rudego.
10. Przeniesienie Rudego do samochodu.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T16:22:41+01:00
1. Aresztowanie Heńka przez gestapo
2. Aresztowanie Rudego i przewiezienie w Aleje Szucha
3. Torturowanie Rudego podczas przesłuchań
4. Plany przyjaciół odbicia Rudego
5. Pierwsza przygotowana akcja nie dochodzi do skutku
6. Informacje od Wesołego o przewiezieniu więźniów na Powiak
7. Odbicie Rudrgo pod Arsenałem
8. Walka z Niemcami
9. Postrzał Alka
10. Śmierć Alka i Rudego tego samego dnia 30 marca w 1943 roku
8 2 8