Połącz w pary:
Tlen
Miedź
Węgiel
Glin
Żelazo
Azot

I propozycje:
1.Służy do produkcji cienkich folii aluminiowych.
2.Służy do produkcji stali
3.Jest składnikiem powietrza
4.Jest najbardziej rozpowrzechnionym pierwiastkiem w skorupie ziemskiej
5.Służy do produkcji przewodów elektrycznych
6.Jest ciałem stałym,niemetalem,barwy czarnej

3

Odpowiedzi

2009-12-05T16:19:02+01:00
1 glin
2 zelaza
3 azot
4 tlen
5 miedz
6 wegiel
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T16:20:24+01:00
1.Glin
2.Żelazo
3.Tlen
4.Azot
5.Miedź
6.Węgiel

Licze na najlepszą odp. DZIEKI :**
3 2 3
2009-12-05T16:26:24+01:00
Tlen-4
miedź-5
węgiel-6
Glin-1
żelazo-2
azot-3
2 5 2