Napisz dedykację dla kogoś, komu chciałbyś ofiarować Małego Księcia.

wzór:

dla kogo
..........................
z jakiej okazji
.......................................................................
...........................................................................
..........................................................................

Niech ta książka. ...................................................
...................................................................
...............................................................



...................... ......................
czas i miejsce nadawca(kto?)


ps.. szybko!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-05T16:26:14+01:00
Małego Księcia ofiarowałbym Kasi Golec z okazji urodzin Niech ta książka przyniesie jej wiele frajdy.
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T16:28:21+01:00
Dla przyjaciela .
Z okazji 2 rocznicy naszej przyjaźni .
Niech ta ksiażka bedzie ci przykladem naszej owocnej i dlugotrwałej przyjaźni.
05.12.2009 Warszawa - twoja najlepsza przyajciółka/
86 1 86
2009-12-05T16:29:28+01:00
Dla kogo
Janowi Kowalskiemu
zA dobre sprawowanie i dobre uczynki wobec innych ludzni.

Niech ta książka. Ci przypomina o nas.

27.10.09 Wieliczka - Dyrektor Szkoły.
37 2 37