Odpowiedzi

2009-12-05T16:33:25+01:00
Mała księżniczka będzie nią zawsze nikt mi małej księżniczki nie odbierze bo jestem jej najważniejszym i największą miłością ,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T16:35:39+01:00
ON: Jestem fotografem. Szukałem takiej twarzy, jak twoja.
ONA: Jestem chirurgiem plastycznym. Szukałam takiej twarzy, jak twoja.

ON: Cześć! My się znamy! Byliśmy raz czy dwa na randce...
ONA: To musiało być raz - nigdy nie popełniam dwa razy tego samego błędu.

ON: Myślę, że mógłbym cię uszczęśliwić.
ONA: A co? Wychodzisz?

ON: Co byś powiedziała, gdybym poprosił cię o rękę?
ONA: Nic. Nie umiem równocześnie mówić i śmiać się.

ON: Czy mógłbym dostać twój numer telefonu?
ONA: Czemu? Nie masz własnego?

ON: Nie sądzisz, że to przeznaczenie zetknęło nas ze sobą?
ONA: Nie, to był zwykły pech!

ON: Gdzie byłaś przez całe moje życie?
ONA: Chowałam się przed tobą.

ON: Czy my się już gdzieś nie widzieliśmy?
ONA: Tak, dlatego już tam nie chodzę...

ON: Czy to miejsce jest wolne?
ONA: Tak, a jeśli usiądziesz, to też będzie!

ON: Dla ciebie poszedłbym na koniec świata!
ONA: A zostałbyś tam?

ON: Gdybym zobaczył cię nagą - pewnie umarłbym ze szczęścia...
ONA: Gdybym zobaczyła cię nago - umarłabym ze śmiechu.


podobno jak byłeś mały to cię dotykali patykiem bo nie wiedzieli co to jest.

1.sypiesz się jak choinka po trzech króli
2.masz najebane wełbie jak cyganka w tobołku.
3.jak cie rysowali to kredek zabrakło
4.jak byłeś mały to ci się kołyska paliła a ojciec cię łopatą gasił.
5. jak byłeś mały to matka cie z procy karmiła.

Daj mi swoje zdjęcie... bo chce sobie zrobic kanapke z pasztetem :-)

Twoje zęby są jak gwiazdy na niebie żółte i daleko od siebie.

Jejku, ale bełkot. Weź się w garść - idź odgarniać śnieg :-]

Spadaj na drzewo wieśniaku z kompleksem źle powiązanego snopka siana.

Twoja twarz wygląda jak twarz Pinokia po inwazji termitów.
1 5 1
2009-12-05T19:51:38+01:00
-spadaj na drzewo prostować banany
-nie chcę zabiera działki twojej mamy


pachniesz jak zaschnięte krowie rzygi


to najstraszniejsz ozdoba na halloween och nie to ....


lubie kolor żółty, ale twoje zęby to przesada

-ojej ale brzydal sti przede mną i sie na mnie gapi
-gdzie jest to lustro, o którym mówisz



*PS daj najlepsza pracę to dostaniesz 15%punktów zwrotu

-jestem madra
-chba jak sobie narysujesz

1 5 1