Odpowiedzi

2009-12-05T16:34:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T16:43:24+01:00
Nakaz ślubu z osobą tego samego stanu lub tej samej religii.Miłość dwojga kochanków zmącona jest nienawiścią pomiędzy ich rodzicami. Romeo i Julia
posłuszeństwo rodzicom, łamiąc obowiązujące nakazy, pragnienie bycia razem ze sobą jest dla nich więcej warta nic życie podporządkowane rodzicom.
3 2 3
2009-12-05T16:52:39+01:00
Romeo i julia zawsze
spotykali się na starej antenie
w tle niebieskiego nieba
zapominali o Veronie
gdzieś poza miastem
w zaułkach zachodnich dzielnic
kochali się do szaleństwa
na czerwonych dachówkach
pod białymi piórami
nieopamiętane serca
przelatując
drażniły się ze skradającym kotem
4 2 4