Odpowiedzi

2009-12-05T16:39:11+01:00
Grecja to ojczyzna demokracji, ponieważ w Grecji panuje ustrój demokratyczny czyli każdy obywatel ma prawo do głosu, ale tylko mężczyzna pełnoletni może zagłosować.
112 3 112
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T16:45:44+01:00
W Atenach, które leżą w środkowej Grecji w VI w.p.n.e. wprowadzono ustrój polityczny zwany DEMOKRACJĄ, czyli rządy ludu. To w Atenach zapoczątkował ten ustrój i rozwinął się. Za głównego twórcę demokracji ateńskiej uznaje się PERYKLESA.
209 2 209