Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T16:41:58+01:00
1: 2000000
1cm:2000000m
1cm:20km

600km:20km=30cm
Odległość na mapie równa się 30cm
1 5 1
2009-12-05T16:41:34+01:00
600km×2000000=1200000000km

odp: odległość na mapie wynosi 1200000000km


a ale cm 600km:20km=30m- cm na mapie
1 5 1
2009-12-05T17:06:17+01:00
600 km - x
20 km - 1cm



600km × 1cm
--------------- = 30 cm
20 km
odp. odległość na mapie wynosi 30 cm.
1 5 1