Odpowiedzi

2009-12-05T16:49:15+01:00
Pole trapezu

P= (a + b ) *h
-----------
2
1 1 1
2009-12-05T16:49:47+01:00
P= (a + b ) *h razy jedna druga .

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T16:53:49+01:00
Pole trapezu oblicza się ze wzoru a+b/2 x h
( ta kreska [/] to kreska ułamkowa, x to znak mnożenia)

Jeżeli masz 4 liczby to wybierz z nich 3 najważniejsze.
czyli podstawa górna + podstawa dolna / 2 x wysokość.

Czyli dajmy na to, gdybyś miała coś takiego (załącznik)

to potrzebujesz tylko te trzy liczby
czyli:

7+13 / 2 x 8 = 20 / 2 x 8 = 10 x 8 = 80


Mam nadzieję, że pomogłam ; )
1 5 1