Odpowiedzi

2009-12-05T17:02:55+01:00
Że trzeba więcej wymagać od siebie i napierać na swoje możliwości nawet jeśli inni nie wymagają od nas nic
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:39:20+01:00
Chodzi tu o to że musisz wymagać od siebie więćej niz tylko musisz.. lub masz tez podyktowane.
chodzi tu o to by nie byc człowiekiem który robi cos tylko z przymusu lecz dla siebie i dla innych.
1 5 1
2009-12-05T17:50:18+01:00
Te sowa oznaczaja że człowiek musi wymagac od siebie a nie wymagać w tedy kiedy ktos od nas wymaga
1 5 1