Poniżej wymieniono nazwy produktów spożywczych.
spośród nich wypisz te, które są bogatym źródłem białek, witamin i błonnika. Niektórych możesz użyć kilkakrotnie.
pietruszka, ziemiaki, ryba, kapusta kiszona, czosnek, mleko, groch, mięso, fasola, olej, czarne porzeczki, biały ser, banany, masło, białe pieczywo, żółty ser, makaron, polęgwica, orzechy, czekolada, jabłka.

a. białka
b. witaminy
c. błonnik

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:01:57+01:00
A białka:ryba, fasola,mleko,biały ser,żółty ser,polędwica,orzechy
witaminy:ryba,ziemniaki,pietruszka,groch,fasola,ser żółty,banany,orzechy,jabłka

błonnik:pietruszka,groch,czosnek,kapusta,fasola,orzechy,białe pieczywo,makaron
2009-12-05T17:34:21+01:00
A)ziemniaki, ryba, kapusta kiszona, mleko, groch, mięso, ser biały, banan, masło, żółty ser, makaron, polędwica, orzechy, czekolada, jabłka
b)pietruszka, kapusta kiszona, czosnek, groch, czarna porzeczka, banan, orzechy, jabłka
c) groch, fasola, olej, banan, białe pieczywa, makaron
1 5 1
2009-12-05T17:39:12+01:00

a.białka:ziemniaki,ryba,mleko,groch,mięso,fasola,biały ser,makaron,polędwica,orzechy

b.witaminy: pietruszka,ziemniaki,kapusta kiszona,mleko,mięso,olej,czarne porzeczki,banany,jabłka

c.błonnik:ziemniaki,groch,fasola,makaron