Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:00:49+01:00
Drzewa iglaste należą do nagonasiennych, inaczej mówiąc, nie zrzucające igieł na zimę. Są dobrze przystosowane do zimniejszych klimatów poniweaż, zredukowane liście - igły - pokryte są grubą warstwą skórki i substancji woskowej zabezpieczając je przed niskimi temperaturami, woda zaś jest z nich na okres zimy odprowadzana, by podczas mrozów nie doprowadzić do zamarznięcia i rozsadzenia igły. Dlatego drzewa iglaste, z wyjątkiem modrzewia, nie zrzucają igieł na okres zimy.
47 3 47
2009-12-05T17:55:59+01:00
Nie zrzucaja igieł , gdyz potrafia trzymać wode w igłach która nie zamarznie nawet w silnych mrozach
43 3 43