Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:01:48+01:00
-czerpanie z kultury antycznej
-prawdopodobienstwo
-ład
-umiar
-symetria
-spokoj
-dazenie do prawdy
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T17:48:12+01:00
Klasycyzm. :
wzorowanie się na tematyce i architekturze starożytnej Grecji i Rzymu.
Statyczne oparte na układach pionowych.
używanie silnego strumienia światła
spokój
statyka zamiast dynamizmu
Kształt w dziele ma wyższość nad barwą
gładka faktura
obraz idealistyczny
ukazywanie momentu przed ważnym wydarzeniem lub akcją

..