Odpowiedzi

2009-12-05T17:24:41+01:00
Przyczyny:
-proces zmian politycznych,społecznych i ekonomicznych
-eksplozja demograficzna
-rewolucja agrarna(rolna)
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T20:57:46+01:00
W drugiej połowie 18 w doszło do wielkich zmian w życiu codziennym mieszkańców Europy. Odkrycia w dziedzinie przyrody i medycyny przyczyniły sie do większej dbałości o higienę. Ludzie żyli dłużej i rzadziej chorowali. Epidemie śmiertelnych chorób takich jak dzuma czy cholera nie wybuchały z taką siłą jak przed wiekami.Europejczycy potrafili się przed nią chronić lepiej niż dotychczas.Porody, dotąd często kończące sie śmiercią matki i dziecka stawały się bardziej bezpieczne.Liczba ludności naszego kontynentu zaczęła szybciej rosnąć.
53 4 53