Odpowiedzi

2009-12-05T17:28:00+01:00
-terytorium, na które pada cień może być nie równe - chyba, nie jestem pewna
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:33:07+01:00
...odległość jest zbyt duża aby zauważyć na tarczy Księżyca rzeczywisty kształt Ziemi. Oko odbiera z takiego dystansu odbiera uproszczoną wersję w postaci koła.
67 4 67
2009-12-05T17:34:05+01:00
Okrągły cień Ziemi widoczny na powierzchni Ksieżyca nie jest dowodem na kulistość ziemi, ponieważ miejsce, w którym jest cień może być niezbyt równe.
11 2 11