Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T17:26:33+01:00
Bazylika Świętego Piotra w Rzymie to największa i najważniejsza świątynia chrześcijańska
Katedra w Chartres.Klasztory Meteora jest to wielka 5-nawowa bazylika z 3-nawowym transeptem
Koloseum. Zwane jest również Amphitheatrum Flavium jest amfiteatrem w Rzymie
Kreml moskiewski jeden z najcenniejszych zespołów obronnych średniowiecznej Europy
Krzywa wieża w Pizie
Mur Hardiana.
Partenon słynna świątynia Ateny Partenos
Pont du Gard.
Sagrada Familia to słynna budowla sakralna w Barcelonie w Hiszpanii - kościół pod wezwaniem
Stonehenge stanowi jedną z największych budowli megalitycznych
Wersal - pałac królewski rezydencja królewska
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:27:25+01:00
Bazylika Świętego Piotra w Rzymie.
Katedra w Chartres.
Klasztory Meteora.
Koloseum.
Kreml.
Krzywa wieża w Pizie.
Mur Hardiana.
Partenon.
Pont du Gard.
Segrada familia.
Stonehenge.
Wersal.
Wieża Eiffla.
Zamek Neuschwanstein.
Złota Uliczka.