Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:32:19+01:00
Wyruszył z Hiszpanii drogą zachodnią, czyli przez Ocean Atlantycki, do Wysp Korzennych w Archipelagu Malajskim. Wyprawa, która wypłynęła pod jego dowództwem jako pierwsza opłynęła Ziemię.
2 5 2
2009-12-05T18:22:43+01:00
Opłynoł ziemie do okoła nazwał ocean wielki oceanem spokojnym połączenie między oceanem atlantyckim a spokojnym obecnie ciesilna magellandzka
2 5 2