Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:34:31+01:00
A) P=3,14*r^2
P=3,14*(r+10%r)^2=3,14*(1,1r)^2=3,14*1,21*r^2=3,7994r^2

3,7994r^2-3,14*r^2=0,6594r^2

3,14*r^2------100%
0,6594r^2------x%

x=0,6594r^2*100%/3,14*r^2=21%

b) P=3,14*r^2
P=3,14*(2r)^2=3,14*4r^2=12,56*r^2

12,56*r^2-3,14*r^2=9,42*r^2

3,14*r^2----100%
9,42*r^2---x%

x=9,42*r^2*100%/3,14*r^2=300%
4 5 4
2009-12-05T17:36:23+01:00
B) Gdy r=2 to Pole koła =4Pi
gdy r=4 to pole koła równa się 16 Pi
Czyli zwiększy się 4 razy.
3 4 3