Turysta pierwszego dnia przeszedł polowe, a drugiego dnia jedna trzecia zaplanowanej trasy. Jaką częśc całej trasy ma jeszcze pokonać ?


podkreśl wyrażenie, które przedstawia liczbę największą:
3 i 1/21- 1 i 3/4 = 2 i 1/7+3/5 = 8 i 3/5-67/8 = 6 i 1/9- 5 i 1/7=


Na ziemi żyje obecnie około 6 miliardów osób. Około 4/4 wszystkich ludzi mieszka w Azji. Ile miliardów ludzi zamieszkują Azję ?


Prosze o rospisanie do poniedzilaku !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:50:02+01:00
1- 3/6 i 2/6 =3/6 - 2/6 = 1/6
Odp. Turysta musi pokonać jeszcze 1/6 trasy.

3 1/21 - 1 3/4= 3 4/84- 1 63/84= 2 88/84- 1 63/84= 1 25/84

2 1/7+ 3/5= 2 5/35+ 21/35= 2 26/35

8 3/5-67/8 =8 3/5- 8 3/8= 8 24/40-8 15/40= 9/40

6 i 1/9- 5 i 1/7= 6 7/63 - 5 9/63= 5 70/63 - 5 9/63= 61/63

Odp. Największą wartość ma wyrażenie : 2 i 1/7+3/5

Jeśli 4/4 to 6 miliardów.
17 4 17
2009-12-05T19:43:15+01:00
1/2 + 1/3 = 3/6 + 2/6 = 5/6
Odp : została mu jeszcze 1/5 trasy

w 3 zad coś źle napisałaś/eś ;]
13 3 13
2009-12-05T20:22:01+01:00
1/2+1/3= 3/6+2/2=5/6 odp: do pokonania pozostała 1/6 trasy
113 4 113