Odpowiedzi

2009-12-05T17:53:40+01:00
Drogi Boże!
Proszę Cię wybacz nam za grzechy i ześlij ze swych ciepłych stron zbawiciela.
O proszę Cię Boże ja ci dopomoże.
Będziemy patrzyli,czekali,obserwowali świat ,aż ześlesz nam zbawiciela na świat.
Wierni
275 4 275
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:57:32+01:00
Dokładny temat listu: List do Jezusa, w którym wyrażam oczekiwanie i przygotowywanie się na Jego przyjście.

List mojej sis (klasa 5) Oceniony na 5:))

Kochany Jezu!
Nastał czas Adwentu - oczekiwania na Twoje przyjście. Jest to czas radości, a zarazem zadumy. Przed te cztery niedziele nieustannie czekamy na Ciebie. Wszystkim ten czas się dłuży. Pomimo, że Adwent jest co roku, każdy jest inny. Za każdym razem "inaczej" czekamy na twoje przyjście. Za każdym razem, co innego chcemy poprawić w naszym życiu. Staramy się, Abyś dostrzegł w naszych sercach pozytywną zmianę. Obiecujemy sobie coś, co do tej pory w pewien sposób nam nie wychodziło. Tym razem ja, obiecuję Tobie, że postaram się "bardziej wierzyć" i więcej czasu Ci poświęcać. W pogoni za czasem, zapominam o moim Ojcu - Bogu, a przecież bardzo Go kocham. Postaram się to zmienić. Wiedz jednak, że Cię kocham
.....(Twoje imię)...
160 3 160