Rozwiąż krzyżówkę każde hasło zawiera cząstkę nie

7 człowiek nieufny,niedowierzający komuś liter 11
1 niezgodny z obowiązującymi normami,błędny liter 11
9 zaburzenia w trawieniu objawiające się z bólem brzucha liter 12
8 leń,próżniak liter 6
6 brak sił fizycznych,niezdolność do działania liter 6


wyślijcie rozwiązanie plis

3

Odpowiedzi

2009-12-05T17:48:54+01:00
1niedowiarek

2niepoprawny
3niestrawność
4nierób
5niemoc
24 3 24
2009-12-05T17:49:26+01:00
7. niedowiarek
1. niepoprawny
9. niestrawność
8. nierób
6. niemoc
44 4 44
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:49:44+01:00
7 człowiek nieufny,niedowierzający komuś liter 11
- niedowiarek
1 niezgodny z obowiązującymi normami,błędny liter 11 -
- niewłaściwy
9 zaburzenia w trawieniu objawiające się z bólem brzucha liter 12 -
- niestrawność
8 leń,próżniak liter 6 - nierób
6 brak sił fizycznych,niezdolność do działania liter 6 - niemoc
22 3 22