Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:47:32+01:00
Zielone Wzgórze występuje w bardzo ciekawej książce.
Najśmieszniejszy kawał opowiedziała Zosia.
Krzywa wieża w Pizie.
Trzej rycerze wybrali się na walkę.
Jaś umie rzucać bananem.
W chodzeniu po linie ważna jest równowaga.
Księżna, którą wybiorą będzie musi być inteligentna.
Najwyższy szczyt w Himalajach to Mount Everest.
Brzuchaty miś niedługo zaśnie.
2009-12-05T17:52:10+01:00
Ja byłem na wakacjach na wzgórzu.

Jak powiedziałem dowcip w klasie byłem najśmieszniejszy z klasy.

Moja siostra jest zamknięta w wieży.

Trzej rycerze wyruszyli w daleką podróż.

Potrafię rzucać piłką na 30 m

Podczas wiatru utrzymuję równowagę.

Księżna Fiona jeździ na swoim rumaku.

Król jest najwyższy z pośród poddanych.

Mój tata jest brzuchaty.
1 5 1