Odpowiedzi

2009-12-05T18:14:02+01:00
Skoro krótko to odpowiedź nie może być wyczerpująća więc:
najbardziej mi zaimponował juliusz cezar, ponieważ za jego władaniem Włochy ( kiedyś rzym) był silnym mocarstwem, które podbijało wiele ziem. Również wybrałam tego władcę, bo stoczył wiele walk,z których wyszedł zwycięsko!
miało być krótko i jest!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:15:44+01:00
Najbardziej zaimponował mi rzymski władca Juliusz Cezar .
Spodobał mi się on ponieważ był on bardzo wszechstronny .
Był między innymi politykiem ,wodzem,pisarzem i dyktatorem.
Bardzo silną ręką rządził państwem .
dlatego właśnie on zaimponował mej osobie