Odpowiedzi

2009-12-05T19:54:04+01:00
1. opis dworu szlacheckiego
2. przygoda Sędziego
3. opis sadu i ogródka
4. mucha na Litwie
5. grzyby w lesie (ich gatunki)
6. zwierzęta
7. opis zwykłego dnia na Litwie
8. opis domu Maćka
9. ubezpieczenie dalszego życia zwyciężców

----------------------------------------------------------------------

Nie wiem czy to dobrze, ale myślę, że tak! :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T22:00:47+01:00
1. dwór szlachecki
2. przygoda sędziego
3. sad i ogródek
4. mucha na litwie
5. grzyby
6. zwierzęta
7. dzień na litwie
8. dom maćka
9. ubezpieczenie życia zwycięzców


jak mozesz daj najj :))
1 5 1