Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:34:17+01:00
20/20 - cala meduza
19/20- woda w ciele meduzy
20/20-19/20= 1/20 - pozostale substancje

18* 1/20=18/20= 0,9 dag
0,9= 90 g
Odp. Pozostale substancje w ciele meduzy waza 90 g.
2009-12-05T18:35:08+01:00
18 dag = 180 g
180g= 20/20
20/20 - 19/20 =1/20
180g x 1/20= 9g =0,9 dag
2009-12-05T19:18:34+01:00
19/20 <------ tyle stanowi woda
1- 19/20= 1/20 <-------- tyle stanowią inne substancje niż woda

1/20 razy 18 dag= 0,9 dag

Odp. Inne substancje niż woda ważą 0,9 dag.