Odpowiedzi

2009-12-05T18:21:26+01:00
900 zł * 15 %= 135
900 zł - 135 = 765 zł
765 zł * 10 % = 76,5
765 zł - 76, 5 = 688, 5

odp. Jego cena po drugiej obniżce wynosi 688, 5 zł.
2 3 2
2009-12-05T18:24:45+01:00
900 X 0,15 = 135
900-135 = 765

765 X 0,1 = 76,5
765 - 76,5 = 699,5

Odp. Monitor kosztuje 699,50 zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:32:08+01:00
15 % z 900 to 135 (0.15 ×900 = 135)
900 - 135 = 765
10 % z 765 = 76.5 (0.1 × 765 = 76.5)
765 - 76.5= 688.5
Odp. Cena monitora po dwóch obniżkach wynosi 688.5 zł.
4 5 4