Odpowiedzi

2009-12-05T18:30:49+01:00
Powierzchnia dachu: 2×10x6= 120 m²

objętość poddasza
v=p podstawy x h
pp= ½ x 6 x 6
pp 18 m²
v =18 x 10 = 180 m ³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:32:25+01:00
Powierzchnia dachu:
Stoujemy wzór jak na pole prostokąta: P = a × b
6cm × 10cm = 60 cm
60cm × 2 = 120cm

Objętość dachu
druga nie oznaczona przyprostokątna takze bedzie miała długość 6 cm wynika to z związków miarowych w trójkącie ponadto będzie ona także wysokością:

Pp = ½×a×h
Pp = ½×6×6
Pp = 3 × 6 = 18cm²

V= Pp×H

H jest wysokością naszego granaistosłupa czyli 10 cm

V = 18cm² × 10cm
V= 180cm³
1 5 1