Około 1% objętości powietrza stanowią .................................. , w tym głównie............................ Nazwa ............................. świadczy o tym, że są biernr chemicznie. ................. odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. .................... , jako najlżejszy z .................. , służy do napełnianai balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu ..........


Pomóżcie :) Będę wdzieczna :) pozdrawiam :-)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:27:43+01:00
Około 1% objętości powietrza stanowią gazy szlachetne , w tym głównie argon oraz hel, neon,krypton i ksenon . Nazwa szlachetne świadczy o tym, że są bierne chemicznie. Hel odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. Hel, jako najlżejszy z gazów, służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu neon.



89 2 89
2009-12-05T18:35:10+01:00
Około 1% objętości powietrza stanowią GAZY SZLACHETNE, w tym głównie ARGON. Nazwa SZLACHETNE świadczy o tym, że są bierne chemicznie. WODÓR odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. HEL, jako najlżejszy z GAZÓW , służy do napełniana balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu NEONU.
112 4 112