Odpowiedzi

2009-12-05T18:40:21+01:00
Klara i Wacław spotykali się potajemnie, gdyż stryj Klary i ojciec Wacława żyli ze sobą w niezgodzie. Wacław zrobił by wszystko ,aby byli razem i gdy zaproponował ucieczkę Klarze ona odmówiła. Więc Wacław wymyślił plan, aby Papkin zabrał go ze sobą do domu jako jeńca. W ten sposób Klara i Wacław mogli się spotykać. I Wacław postanowił poprosić o radę Podstolinę ,która niedawno zaręczyła się z Cześnikiem. Gdy się spotkali stało się coś dziwnego odnowili swój stary romans. Lecz Klara była zbyt naiwna, aby zobaczyć jaka jest znajomość Podstoliny z jej ukochanym. Lecz tylko Rejent dowiedział się o młodzieńczym romansie do Podstoliny ,a także o planowanym małżeństwie Cześnika z Podstoliną. I postanowił zezłościć Cześnika i odbić mu jego narzeczoną dla syna. I Wacław wpad w rozpacz, gdyż wiedział, że nic nie zdoła zrobić ,gdy Rejent postanowił odbić Pdostoline. Lecz Cześnik dał Rejentowi zadanie, aby poprosił o rękę Podstoline w jego imieniu i aby zaniósł wyzwanie na pojedynek Rejentowi. Rejent szybko uzyskał dobra odpowiedz dla Częsnika od Podstoliny. Lecz z drugim zadaniem miał kłopoty, gdyż dał mu wyzwanie na pojedynek. Przekonał się jednak,że Podstolina zdradziła Cześnika i musiał mu to powiedzieć. Ale na koniec wizyty został zrzucony ze schodów. Złośliwy żart Cześnika komentującego wizytę Papkina u Rejenta „otruł pewnie”. Wtedy on siadł i zaczął pisać testament myśląc, że jest otruty.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:40:33+01:00
Klara i Wacław spotykali się potajemnie ponieważ, stryj Klary i ojciec Wacława żyli ze sobą w niezgodzie. Wacław zrobił by wszystko aby byli razem i gdy zaproponował ucieczkę Klarze ona mu odmówiła. Wacław więc wymyślił plan aby Papkin zabrał go ze sobą do domu jako jeńca. W taki otóż sposób Klara i Wacław mogli się spotykać. Wacław postanowił poprosić o radę Podstolinę która niedawno zaręczyła się z Cześnikiem. Gdy się spotkali stało się coś dziwnego odnowili swój stary romans. Lecz Klara była zbyt naiwna aby zobaczyć jaka jest znajomość Podstoliny z jej ukochanym. Lecz tylko Rejent dowiedział się o młodzieńczym romansie do Podstoliny a także o planowanym małżeństwie Cześnika z Podstoliną. I postanowił zezłościć Cześnika i odbić mu jego narzeczoną dla syna. Wacław wpad w rozpacz gdyż wiedział że nic nie zdoła zrobić gdy Rejent postanowił odbić Pdostoline. Lecz Cześnik dał Rejentowi zadanie aby poprosił o rękę Podstoline w jego imieniu i aby zaniósł wyzwanie na pojedynek Rejentowi. Rejent szybko uzyskał dobra odpowiedz dla Częsnika od Podstoliny. Lecz z drugim zadaniem miał kłopoty gdyż dał mu wyzwanie na pojedynek lecz przekonał się że Podstolina zdradziła Cześnika i musiał mu to powiedzieć. Ale na koniec wizyty został zrzucony ze schodów.
1 3 1