Odpowiedzi

2009-12-05T18:35:49+01:00
Kiedy umrę?
jak umrę?
jak zareagują moja rodzina?
kiedy umrą moi rodzice i znajomi?
2009-12-05T18:36:11+01:00
Dlaczego umieramy?
Kiedy umrę?
Kiedy będzie koniec świata?
Dlaczego tak często się pojawiasz?
Dlaczego nie rozmawiasz z ludźmi?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:37:09+01:00
- Czy jesteś wieczna ?
- Czy nie nudzi cię to zajęcie ?
- Czy miałaś wybór wybierając to zajęcie ?
- Czy w kolejnych latach będą jakieś kataklizmy ?
- Czy naprawdę wyglądasz jak kościotrup z czarną peleryną i kosą ?