Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T22:30:14+01:00
2000-100%
x-30%
x=600 pączków

piekarnia Bajaderka sprzedała 600 pączków
2000 - 600 = 1400 pączków
1400 pączków sprzedała piekarnia Szarlotka
600 - 100%
1400 - x%
x = 233%
233% - 100% = 133%
1 1 1
2009-12-05T22:56:50+01:00
2000-100%
x-30%
x=2000*30/100 = 600
2000-600=1400 - tyle pączków sprzedała cukiernia Szarlotka.
600 - 100%
1400 - x%
x = 233%
233% - 100% = 133%
1 1 1