Proszę o wymyślenie lub znalezienie jakichś ciekawych stron z zabawami które można zrobić w grupie z klasą.
Tak na lekcje wychowawczą.
Proszę o kilka pomysłów lub kilka stron internetowych

Jeszcze by mi zależało by można było wygrać coś w tych zabawach, takie niby konkursy. :)

proszę o odpowiedzi :)

2

Odpowiedzi

2009-12-05T18:41:37+01:00
Możecie zrobić konkurs na najlepszą piosenkę o Mikołaju, na najlepszy wiersz świąteczny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:42:53+01:00
Najlepiej zrobić grę w krzeselka to miła i fajna gra dla malych dzieci,jednak gdy chodzi o starsze mozna przyniesc np.jakieś gry ttypu twister,scrable itd.osoba ktora wygra otrzymuje np. batonika,jesli robione bedzie to na np.j.polskim jakies quizy ,ortografia itd...