Odpowiedzi

2009-12-05T18:55:28+01:00
Moim zdaniem dobrze.

Ale takie trochę dziwne drugie zdanie: Nauczyciele są spokojni i ładni/przystojni ??

Ja bym napisał raczej: ruhig und toll (fajni), ale to tylko moja opinia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:01:58+01:00
Meine Schule ist super und schwer.
(SCHWER może oznaczać też "trudny", więc musisz użyć innego słowa...)
In Schule Lehrer sind ruhig und hübsch.
(Jak nauczyciele mogą był spokojni i ładni? :P Chyba złe słowa masz... ;p)
Schüler und Schülerin sind freundlich.
(to jest dobrze)

Ja bym to napisała tak:
Meine Schule ist super und groß.
(groß też znaczy duży, a lepiej to brzmi...)
In Schule Lehrer sind nett und fordernd.
(W szkole nauczyciele są mili i wymagający.)
Schüler und Schülerin sind freundlich.
2009-12-05T21:10:09+01:00
Meine Schule ist super und schwer. In Schule und Lehrer sind ruhig h''ubsch.
Sch''uler sind freundlich und Sch''ulerin