Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:58:57+01:00
A) 2/5*5/8= 1/4
4/7*14/25=2/5
7/16*8/21=1/6
5/6*8/15=4/9







2009-12-05T19:15:11+01:00
A)2/5*5/8=2/8=1/4
4/7*14/25=8/25
7/16*8/21=1/6
5/6*8/15=4/9
b)1 1/3*6/7=1 1/7
2 3/4*2/22=1/4
3 3/5*2/9=4/5
4 2/3*2/5=28/15=1 13/15
c)3 1/5*2 3/4=8 4/5
6 1/2*1 1/13=24 11/13
5 5/8*1 1/9=25/4=6 1/4
7 1/7*4 9/10= 35
2009-12-05T19:22:43+01:00
A) 1/4
b)1 3/25
c)7/24=1/6
d)4/9
e)8/7=1 1/7
f)11/44
g)4/5
h)28/15=1 13/15
i)44/5=8 4/5
j)14/2=7
k)25/4=6 1/4
l)35

Na 100 % dobrze.;]