Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:13:16+01:00
1)
wcześniejsza - Konstantynopol
obecna - Istambuł

2)
A) Adrianopol
B) Walens

3)
Kontancjusz - Galia, Alpy
Herkuliusz - Afryka, Italia
Galeriusz - Bosfor, Dardanele
Dioklecjan - reszta

4)
1) na Zachodzie - Cesarstwo Zachodniorzymskie - Rzym - Honoriusz
2) Na Wschodzie - Cesarstwo Wschodniorzymskie (Bizancjum) - Konstantynopol - Arkadiusz

5)
Nie zrobię, bo nie mam tej mapy.

6)
Jedną z przyczyn upadku Cesarstwa Zachodniorzymskiego była wielka wędrówka ludów. Wtedy do Europy przybyli barbarzyńcy, wśród których znajdowało się wielu wojowników. Zaczęli oni zagrażać Cesarstwu, które z powodu licznych czynników było już i tak mocno osłabione i udało im się pokonać Rzymian.
21 4 21
2009-12-05T20:07:12+01:00
To tak:
wcześniejsza - Konstantynopol
obecna - Istambuł
2.
A) Adrianopol
B) Walens
3.
Kontancjusz - Galia, Alpy
Herkuliusz - Afryka, Italia
Galeriusz - Bosfor, Dardanele
Dioklecjan - reszta
4.
1) na Zachodzie - Cesarstwo Zachodniorzymskie - Rzym - Honoriusz
2) Na Wschodzie - Cesarstwo Wschodniorzymskie (Bizancjum) - Konstantynopol - Arkadiusz
5.
nie mam mapy
6.
Jedną z przyczyn upadku Cesarstwa Zachodniorzymskiego była wielka wędrówka ludów. Wtedy do Europy przybyli barbarzyńcy, wśród których znajdowało się wielu wojowników. Zaczęli oni zagrażać Cesarstwu, które z powodu licznych czynników było już i tak mocno osłabione i udało im się pokonać Rzymian.