Odpowiedzi

2009-12-05T19:20:53+01:00
To stwierdzenie pasuję tu najlepiej:
Bez cierpienia nie ma zbawienia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:23:12+01:00
Oni byli dziećmi wiec w swoim zyciu nie mieli cierpien. Ich zycie było pełne radości, zabaw jak na dzieci przystało. poprosili o dwa ziarenka gorczycy aby wstapic do nieba. to była I ategoria duchów. Aby dostac sie do nieba trzeba w zyciu zaznać cierpienia . Cytat "kto nie zaznał na ziemi goryczy, ten w niebie nie zazna słodyczy"
1 1 1