Odpowiedzi

2009-12-05T19:42:53+01:00
Α - miara większego kąta ostrego deltoidu
β = (3/4)*α - drugi kat ostry
γ - kąt rozwarty deltoidu.
2*γ = 220 stopni
Mamy (1/2)α + γ + (1/2)β = 180 stopni
α + 2γ + (3/4)α = 360
(7/4)α = 360 - 220 = 140
α = 140*(4/7) = 20 *4 = 80
β = (3/4)*80 = 60
γ = 220 :2 = 110
Odp. W tym czworokącie katy ostre mają 80 stopni,60 stopni,
a kąty rozwarte po 110 stopni.

12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T20:37:15+01:00
x większy kąt.

a mniejszy kąt. (3/4)

wszystkie 360 stopni.

rozwartokątne (2) 220:2=110 stopni każdy

360-220=140

a=140
x=140*4/7
x=80stopni.
a=3/4*80=60
12 3 12