Odpowiedzi

2009-12-05T19:40:02+01:00
Zakazany owoc- coś nieosiągalnego i kuszącego
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:39:23+01:00
Wąż-symbol grzechu, zła, szatana
zakazany owoc- coś zakazanego, zabronionego; kontakt z tym jest miły lecz grozi poważnymi konsekwencjami
listek figowy- skąpa przysłona nagości lub osłona czegoś, co z jakichś względów chciałoby się ukryć, nie ujawniać
5 5 5
2009-12-05T19:41:39+01:00
Wąż - kusił, zło , przebiegłosć, grrzech.

Zakazany Owoc - rzecz zakazana, w bibli takim owocem zakazanym jest jabłko .

Listek Figowy - nie wiem jak to wytłumaczyc :/ moze odsłonienie nagości, nagośc :P
3 2 3