Odpowiedzi

2009-12-05T19:34:58+01:00
W zyciu nie można kierowac sie tylko uczuciami, poniewaz nasze uczucia nie mogą nad nami panowac. Jezeli uczucia panuja nad człowiekiem oznacza to iż, ten czlowiek jest słaby.
Poza tym sugerujac sie uczuciami mozemy wpaść w kłopoty, poniewaz uczucia każa nam robic rzeczy które sa niedozwolone lub takie jak by to powiedziala młodziez obciachowe i wstydliwe zarówno dla innych jak i dla samego siebie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:38:31+01:00
W życiu nie można kierować się tylko uczuciami, ponieważ często zdarza się, że pod wpływem emocji popadamy w skrajności i źle oceniamy zachowania, działania bliźniego. Prowadzi to do popełnienia grzechu i oddala nas od Pana Boga. dlatego nalezy pamietać że nie zawsze pod wpływem emocji nasz lub czyjś wybór jest słuszny

licze na najlepsze ;*
1 5 1