Z1.
Oblicz:
CZTERY PIĄTE + JEDNA DZIESIĄTA=
JEDNA SZÓSTA+ DWIE TRZECIE=
OSIEM DZIEWIĄTYCH -JEDNA TRZECIA=
JEDEN I TRZY DZIESIĄTE-JEDNA PIĄTA=
DWIE TRZECIE+JEDNA PIĘTA=
CZTERY SIÓDME+JEDNA DRUGA=
DWIE I DWIE PIĄTE+ TRZY I JEDNA DRUGA=
CZTERY I TRZY SIODME+DWIE I DWIE TRZECIE=
CZTERY PIĄTE -DWIE TRZECIE=
PIĘĆ SIÓDMYCH-JEDNA CZWARTA=
DWIE I TRZY ÓSME-JEDNA I JEDNA SZÓSTA=
CZTERY I JEDNA DRUGA-DWIE I TRZY CZWARTE=
CZTERY I JEDNA CZWARTA-DWIE I DWIE TRZECIE=
PIĘC I JEDNA DZIEWIĄTA-JEDNA I PIĘĆ SZÓSTYCH=
DWIE I JEDNA PIĘTNASTA-JEDNA DZIESIĄTA=
PIĘC I PIĘĆ TRZYNASTYCH-TRZY I JEDNA DRUGA=

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T20:05:01+01:00
CZTERY PIĄTE + JEDNA DZIESIĄTA=9/10
JEDNA SZÓSTA+ DWIE TRZECIE=5/6
OSIEM DZIEWIĄTYCH -JEDNA TRZECIA=5/9
JEDEN I TRZY DZIESIĄTE-JEDNA PIĄTA=1 1/10
DWIE TRZECIE+JEDNA PIĘTA=13/15
CZTERY SIÓDME+JEDNA DRUGA=15/14
DWIE I DWIE PIĄTE+ TRZY I JEDNA DRUGA=5 9/10
CZTERY I TRZY SIODME+DWIE I DWIE TRZECIE=7 3/21
CZTERY PIĄTE -DWIE TRZECIE=10/15
PIĘĆ SIÓDMYCH-JEDNA CZWARTA=13/28
DWIE I TRZY ÓSME-JEDNA I JEDNA SZÓSTA=1 5/24
CZTERY I JEDNA DRUGA-DWIE I TRZY CZWARTE=1 3/4
CZTERY I JEDNA CZWARTA-DWIE I DWIE TRZECIE=4 10/36
PIĘC I JEDNA DZIEWIĄTA-JEDNA I PIĘĆ SZÓSTYCH=1 29/30
DWIE I JEDNA PIĘTNASTA-JEDNA DZIESIĄTA= 39/3
PIĘC I PIĘĆ TRZYNASTYCH-TRZY I JEDNA DRUGA=3 3/5
2 3 2
2009-12-05T20:09:20+01:00
4/5+1/10 = 8/10+1/10 = 9/10
1/6+2/3 = 1/6+4/6 = 5/6
8/9-1/3 = 8/9-3/9 = 5/9
1³/₁₀-1/5 = 13/10-1/5 = 13/10-2/10 = 11/10 = 1¹/₁₀
2/3+1/5 = 10/15+3/15 = 13/15
4/7+1/2 = 8/14+7/14 = 15/14 = 1¹/₁₄
2²/₅+3¹/₂ = 12/5+7/2 = 24/10+35/10 = 59/10 = 5⁹/₁₀
4³/₇+2²/₃ = 31/7+8/3 = 93/21+56/21 = 149/21 = 7²/₂₁
4/5-2/3 = 12/15-10/15 = 2/15
5/7-1/4 = 20/28-7/28 = 13/28
2³/₈-1¹/₆ = 19/8-7/6 = 114/48-56/48 = 58/48 = 1⁵/₂₄
4¹/₂-2³/₄ = 9/2-11/4 = 18/4-11/4 = 7/4 = 1³/₄
4¹/₄-2²/₃ = 17/4-8/3 = 51/12-32/12 = 19/12 = 1⁷/₁₂
5¹/₉-1⁵/₆ = 46/9-11/6 = 276/54-99/54 = 177/54 = 3⁵/₁₈
2¹/₁₅-1/10 = 31/15-1/10 = 310/150-15/150 = 295/150 = 1²⁹/₃₀
5⁵/₁₃-3¹/₂ = 70/13-7/2 = 140/26-91/26 = 49/26 = 1²³/₂₆
3 3 3