Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:53:54+01:00
Człowieku - ozwał się duch - jeżeli masz w piersi serce, a nie kamień, nie wypowiadaj tych słów bezmyślnych i obmierzłych, póki się nie przekonasz, kim jest i gdzie żyje ów nadmiar ludności. Czyżbyś miał prawo rozstrzygać, którzy ludzie powinni żyć, a którzy umrzeć? Być może w oczach Boga mniej zasługujesz na to, aby żyć, niźli miliony istot podobnych temu dziecięciu biednego człowieka. Chryste! Że też słuchać muszę, jak marny robak, żerujący na liściu, uskarża się na nadmiar żywności pośród swych współbraci, co głodni pozostają w pyle ziemi!
(*Duch Tegorocznego Bożego Narodzenia żartuje sobie z ignorancji Ebenezera.*)
2009-12-05T20:04:33+01:00
Cytat, które są mottami:

,,Będę czcił święta Bożego Narodzenia będę je starał świecić przez cały rok"

,,Będę żył w przeszłości teraźniejszości i przyszłości"

,,Nigdy nie Będę głuchy na nauki"

*wzięłam to z
ODWIEDZINY TRZECIEGO DUCHA
to jest sam koniec rozdziału z mojej książce jest to13 linijka od końca tego rozdziału-przedostatni rozdział

PS. daj najlepsze wypracowanie, bo dostaniesz 25% z tych punktów co dałeś

1 3 1