Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:53:24+01:00
Bajka Ignacego Krasickiego nauczyła mnie, że nie zawsze ma się dobrych przyjaciół chociaż tak się wydaje. Że w trudnych sytuacjach przyjaciele mogą zawodzić i nie zawsze można na nich liczyć. Gdy jest możliwość pomocy nie zawsze pomagają a odpychają nas od siebie i nie chcą nam pomóc. Bajka nauczyła mnie również tego, że przyjaciele wiedzą że może nam zagrażać jakieś nieszczęście, niebezpieczeństwo, a i tak nie pomogą. Bajka nawiązuje do przysłowia ,,prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie''.
10 3 10
2009-12-05T19:53:57+01:00
Nauczyły mnie, że każdy człowiek jest różny i można dopasowaxc mu rózne sytuacje. Warto tu podkreślić, że Ignacy Krasicki pisał bajki podczas rozbiorw Polski i pokazuja one te gorsze strony ludzkie. Pokazały mi co robię źle i nauczyły mnie rozpoznawać sytuację, w których krzywdzi się drugiego człowieka
7 2 7
2009-12-05T19:55:15+01:00
Bajki Ignacego Krasickiego nauczyły mnie kierowania się w życiu zdrowym rozsądkiem jak i tym że nie wszystko jest takie kolorowe jak się wydaję (czyli nie wszystko jest takie jakim się wydaje).
6 3 6